donderdag 5 januari 2012

Testje doen?

U bent een ondernemer die gelooft in learning by doing. Onderzoeken en laboratoriumtests zijn aan u niet besteed: dat kost onnodig veel tijd en geld. U verspreidt gewoon uw folder en wacht tot de kassa gaat rinkelen. Maar wat als wij u vertellen dat muizenomzet, leeuwenwinst kan worden door praktijkonderzoek?

Ja, horen we u denken, sinds wanneer heeft een folderverspreider verstand van onderzoek? Nou, al een tijdje! Netwerk VSP is al meer dan tien jaar een van de belangrijkste initiatiefnemers van het folderonderzoek Thuis Binnen Bereik. En de labwaarden van folders liegen er niet om: Bereik: 48%. Leestijd: 47 minuten per week. Waardering: 7,3. Respons: 16%. 

U bent getriggerd. Haalt úw folder die 48% bereik eigenlijk wel? Met Mail Monitor Online onderzoeken wij dat voor u. Met standaard- en specifieke vragen die u zelf toevoegt. Neem de proef op de som: scoort uw folder hoger dan de benchmark van uw branchegenoten? De onderzoeksresultaten krijgt u van ons in een overzichtelijke presentatie, mét praktische aanbevelingen om het succes van uw folder te vergroten. 

U wordt toch al warmer bij de gedachte aan een test. En stiekem bent u al jaren nieuwsgierig of het logo op uw folder op de goede plaats staat. In dat geval is eyetrackingonderzoek misschien iets voor u. Aan de hand van de pupilbewegingen laat dit onderzoek zien waar lezers van uw folder naar kijken, wat hun aandacht trekt én vasthoudt.

Nu weet u het zeker: als u niets onderzoekt, laat u wat liggen. U wilt zich zo snel mogelijk inlezen. Dat treft. Netwerk VSP heeft alles over onderzoek naar huis-aan-huis communicatie voor u in een boekje gezet. Gratis te bestellen via 030-264 36 36 of info@netwerkvsp.nl. En als het even meezit, krijgt dit muisje een staartje en staat úw case in de volgende uitgave.